Zborul meu a fost anulat de compania aeriana. Ce se intampla mai departe?

Vola.ro este permanent in legatura cu toate companiile aeriene, asa ca primim informatii actualizate despre situatia anularilor sau modificarilor de orar de zbor.
In cazul in care zborul tau este anulat (sau modificat de compania aeriana), procedura este urmatoarea:
  1. Vei fi informat pe email ca zborul tau este anulat (prioritizam informarile in ordinea datei de plecare).
  2. Vom face toate demersurile pentru a solicita companiei aeriene rambursarea biletelor emise
  3. Dupa ce primim informatii despre optiunile de rambursare oferite de compania aeriana, te vom contacta pentru a iti prezenta optiunile de rambursare (acest proces dureaza mai mult in aceasta perioada, minimum 30 de zile)
Este important sa stii ca avem un numar foarte mari de anulari de procesat si solicitari de anulare din partea clientilor nostri, motiv pentru care raspundem cu intarziere la email-uri (minimum 72 de ore) si prioritizam cazurile cu plecare in mai putin de 72 de ore.
Iti multumim pentru intelegere.