Politica de modificare si anulare zboruri in perioada Coronavirus

In aceasta perioada, companiile aeriene isi schimba constant politicile de zbor, iar unele dintre ele permit modificarea programului de zbor fara a percepe taxe suplimentare. Se achita doar diferenta de tarif fata de zborul achizitionat initial.

Daca ai rezervat un bilet de avion prin intermediul Vola.ro si vrei sa faci o modificare, te rugam sa ne contactezi astfel:

Vezi aici conditiile de modificare si anulare ale companiilor aeriene: https://blog.vola.ro/politici-anulare 

Daca ai rezervat un bilet de avion prin intermediul Vola.ro si vrei sa faci o anulare, te rugam sa ne contactezi astfel:

Vola.ro face toate demersurile pentru a solicita companiei aeriene rambursarea biletelor emise.

Dupa ce primim informatii despre optiunile oferite de compania aeriana, te vom contacta pentru a iti prezenta optiunile de rambursare (acest proces dureaza mai mult in aceasta perioada, minimum 30 de zile).

Vezi aici zborurile anulate de companiile aeriene: https://blog.vola.ro/zboruri-anulate-coronavirus/

Este important sa stii ca avem un numar foarte mari de anulari de procesat si solicitari de anulare din partea clientilor nostri, motiv pentru care raspundem cu intarziere la email-uri (minimum 72 de ore).

Vom trata cu prioritate plecarile din urmatoarele 72 de ore. Pentru restul plecarilor, avem un timp de raspuns la email-uri de minimum 72 de ore.