Pandemia declansata de Covid-19 a afectat (si continua sa afecteze) milioane de pasageri din intreaga lume ale caror zboruri au fost anulate sau modificate de companiile aeriene ca raspuns la restrictiile impuse de autoritati.
La nivel european, intre 15 martie si 1 iulie 2020 au fost anulate zilnic intre 20.000 si 25.000 de zboruri.
In starea de urgenta, traficul aerian din Romania a scazut, in medie, cu 87% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Recordul a fost inregistrat in data de 1 mai cand au operat doar 39 de curse fata de 560 in 2019.
Sursa: Eurocontrol.
Echipa Vola.ro depune eforturi deosebite pentru a oferi sprijin tuturor clientilor afectati de anularile si modificarile de zbor, incercand sa se adapteze constant la schimbarile de procedura si la timpul crescut de raspuns al companiilor aeriene.
Din cauza numarului extrem de mare de solicitari care au blocat liniile telefonice, mutam comunicarea cu clientii pe chat pentru a gestiona mai multe cereri simultan.
Centralizam cele mai frecvente intrebari legate de anulari si restrictiile de calatorie actualizate din surse oficiale si oferim sfaturi de calatorie tuturor celor afectati
Aplicam pentru rambursare in numele clientilor nostri si incepem sa facem presiuni asupra companiilor aeriene pentru a grabi acest proces.
Tinem legatura cu clientii ale caror zboruri au fost anulate si ii informam despre noutati in situatia solicitarilor de rambursare.
Daca zborul este anulat de compania aeriana, Vola.ro este notificata cu privire la anulare si declanseaza procedura de rambursare in numele clientilor sai.
Toate procedurile si verificarile se fac cu mare atentie de catre consultantii Vola.ro, care depun eforturi suplimentare pentru a le transmite clientilor cat mai rapid posibil solutiile primite. Acolo unde este necesar (de ex. solutie de rambursare partiala sau refuz de rambursare), revenim in mod repetat la compania aeriana.
Toate companiile aeriene au anuntat termene de procesare a cererilor neasteptat de lungi din cauza volumelor foarte mari de cereri. In medie, acestea au durat mai mult de 120 de zile.
Transmitem prin email clientilor nostri solutia pe care o putem confirma de la compania aeriana la care adaugam inclusiv taxa noastra de serviciu.
in valoare totala de:
Am raspuns la peste 285.000 de emailuri de la clientii nostri.
Am adaptat produsele de asigurare noilor conditii: Vola Rambursabil si Vola Medical includ acoperire Covid-19.
Am lansat servicii noi pentru cei in cautare de alternative de vacanta, precum Vola Boats.
Am lucrat la actualizari ale platformei pentru imbogatirea ofertei de zboruri si a servicilor disponibile, precum si automatizari pentru o informare cat mai completa a clientilor nostri.
Iti multumim pentru rabdare si intelegere,
Echipa Vola.ro
Pentru a iti oferi o experienta de navigare personalizata, folosim cookies. Pentru mai multe informatii despre cookies si modul cum le folosim, te rugam citeste Politica de Cookies