Skip to content

Cum gestionam criza provocata de Covid-19?

Pandemia declansata de Covid-19 a afectat (si continua sa afecteze) milioane de pasageri din intreaga lume ale caror zboruri au fost anulate sau modificate de companiile aeriene ca raspuns la restrictiile impuse de autoritati.

Martie 2020
Suntem informati de primele anulari de zboruri cu un volum fara precedent

La nivel european, intre 15 martie si 1 iulie 2020 au fost anulate zilnic intre 20.000 si 25.000 de zboruri.

In starea de urgenta, traficul aerian din Romania a scazut, in medie, cu 87% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Recordul a fost inregistrat in data de 1 mai cand au operat doar 39 de curse fata de 560 in 2019.

Sursa: Eurocontrol.

Primele actiuni Vola.ro la declansarea starii de urgenta

Echipa Vola.ro depune eforturi deosebite pentru a oferi sprijin tuturor clientilor afectati de anularile si modificarile de zbor, incercand sa se adapteze constant la schimbarile de procedura si la timpul crescut de raspuns al companiilor aeriene.

Deschidem chatul Vola.ro

Din cauza numarului extrem de mare de solicitari care au blocat liniile telefonice, mutam comunicarea cu clientii pe chat pentru a gestiona mai multe cereri simultan.

Lansam #VolaTeAjuta

Centralizam cele mai frecvente intrebari legate de anulari si restrictiile de calatorie actualizate din surse oficiale si oferim sfaturi de calatorie tuturor celor afectati

Depunem cereri de rambursare

Aplicam pentru rambursare in numele clientilor nostri si incepem sa facem presiuni asupra companiilor aeriene pentru a grabi acest proces.

Comunicare periodica

Tinem legatura cu clientii ale caror zboruri au fost anulate si ii informam despre noutati in situatia solicitarilor de rambursare.

Cum se desfasoara procesul de rambursare?

Daca zborul este anulat de compania aeriana, Vola.ro este notificata cu privire la anulare si declanseaza procedura de rambursare in numele clientilor sai.

Toate procedurile si verificarile se fac cu mare atentie de catre consultantii Vola.ro, care depun eforturi suplimentare pentru a le transmite clientilor cat mai rapid posibil solutiile primite. Acolo unde este necesar (de ex. solutie de rambursare partiala sau refuz de rambursare), revenim in mod repetat la compania aeriana. 

Toate companiile aeriene au anuntat termene de procesare a cererilor neasteptat de lungi din cauza volumelor foarte mari de cereri. In medie, acestea au durat mai mult de 120 de zile.

Transmitem prin email clientilor nostri solutia pe care o putem confirma de la compania aeriana la care adaugam inclusiv taxa noastra de serviciu.

Situatia actualizata a rambursarilor intermediate de Vola.ro
pentru anulari din 2020

Echipa Vola.ro a depus cereri de rambursare pentru

0
clienti afectati de anulari

in valoare totala de:

0

Toti cei

0
clienti Vola.ro au primit deja solutii de rambursare

insemnand:

0%
din totalul clientilor afectati

Valoarea totala a solutiilor de rambursare obtinute pana in prezent:

0
Acestea au venit sub forma de:

Nu mai există cereri de rambursare din 2020 nefinalizate.

Ce a facut diferit Vola.ro pentru clientii sai?​

Din martie si pana in prezent

Suntem printre putinele agentii de turism care a ales sa ramburseze inclusiv taxa de serviciu in 2020.

Peste 80.000 de clienti au luat legatura cu noi prin intermediul chatului de pe site. In perioada martie – august 2020, fiecare consultant Vola.ro a raspuns la peste 22 500 de conversatii diferite.

Am raspuns la peste 315.000 de emailuri de la clientii nostri.

Am adaptat produsele de asigurare noilor conditii: Vola Rambursabil si Vola Medical includ acoperire Covid-19.

Am lansat servicii noi pentru cei in cautare de alternative de vacanta, precum Vola Boats.

Am lucrat la actualizari ale platformei pentru imbogatirea ofertei de zboruri si a servicilor disponibile, precum si automatizari pentru o informare cat mai completa a clientilor nostri.

Care sunt pasii urmatori?

Iti multumim pentru rabdare si intelegere,

Echipa Vola.ro