Suedia: restrictii de calatorie

Toate persoanele care se intorc in Romania din Suedia vor intra in auto-izolare la domiciliu timp de 14 zile, chiar daca sunt asimptomatice.

Ministerul Afacerilor Externe din Suedia recomanda tuturor cetatenilor aflati pe teritoriul tarii sa nu paraseasca tara pana pe 14 aprilie 2020.

Este interzis accesul strainilor pe teritoriul Suediei, cu urmatoarele exceptii:

– Cetateni din Austria, Belgia, Bulgaria, Croatia, Cipru, Cehia, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franta, Germania, Grecia, Ungaria, Islanda, Irlanda (Republica), Italia, Letonia, Liechtenstein, Lituania, Luxemburg, Malta, Olanda, Norvegia, Polonia, Portugalia, Romania, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Elvetia si membrii famililor lor pot intra pe teritoriul Suediei;
– Pasageri cu pasaport britanic si membrii famililor lor;
– Pasageri cu permis de sedere sau permis de sedere permanent eliberat de Austria, Belgia, Bulgaria, Croatia, Cipru, Cehia, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franta, Germania, Grecia, Ungaria, Islanda, Irlanda (Republica), Italia, Letonia , Liechtenstein, Lituania, Luxemburg, Malta, Olanda, Norvegia, Polonia, Portugalia, Romania, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Elvetia sau Regatul Unit;
– Pasageri cu viza nationala eliberata de Suedia;
– Personal medical;
– Lucratori vamali;
– Personal care transporta marfuri si alt personal din sectorul transportului;
– Persoane care lucreaza in organizatii internationale si personal militar;
– Pasageri in tranzit;
– Persoane cu urgente legate de familie;
– Persoane care au nevoie de protectie internationala sau din alte motive umanitare.

Vola.ro este permanent in legatura cu toate companiile aeriene, asa ca primim informatii actualizate despre situatia anularilor sau modificarilor de orar de zbor.
In cazul in care zborul tau sufera orice fel de modificari (anulare sau modificare orar de zbor) , procedura este urmatoarea:
  • Vei fi informat pe email ca zborul tau este anulat (prioritizam informarile in ordinea datei de plecare)
  • Vom face toate demersurile pentru a solicita companiei aeriene rambursarea biletelor emise
  • Dupa ce primim informatii despre optiunile de rambursare oferite de compania aeriana, te vom contacta pe email sau telefonic pentru a iti prezenta optiunile de rambursare (acest proces dureaza mai mult in aceasta perioada, aproximativ 30 de zile).

Vezi aici lista cu zborurile anulate in acest moment.

Este important sa stii ca avem un numar foarte mari de anulari de procesat si solicitari de anulare din partea clientilor nostri, motiv pentru care raspundem cu intarziere la email-uri.
Iti multumim pentru intelegere.