Serbia: Restrictii de calatorie

Toate persoanele care se intorc in Romania din Serbia vor intra in auto-izolare la domiciliu timp de 14 zile, chiar daca sunt asimptomatice.

Pasagerii nu au voie sa intre si sa tranziteze Serbia.

Masura nu se aplica:
– Cetatenilor sarbi;
– Persoanelor care au domiciliul in Serbia;
– Echipajelor aeriene;
– Persoanelor cu o autorizatie speciala emisa de Ministerul Sanatatii, Ministerul Afacerilor Externe, Ministerul de Interne sau Ministerul Constructiilor, Transporturilor si Infrastructurii.
– Membrilor acreditati ai misiunilor diplomatice, organizatiilor internationale, misiunilor umanitare si membrilor familiei lor.

Cetatenii si rezidentii Serbiei care sosesc din Austria, Franta, Germania, Grecia, Iran, Italia, Romania, Slovenia, Spania sau Elvetia trebuie sa se autoizoleze pentru o perioada de 28 de zile.

Cetatenii si rezidentii Serbiei care sosesc din orice alta tara sunt obligati sa se autoizoleze pentru o perioada de 14 zile.

Membrii acreditati ai misiunilor diplomatice, ai organizatiilor internationale, ai misiunilor umanitare si pasagerii cu permisiune speciala eliberata de Ministerul Sanatatii, Ministerul Afacerilor Externe, Ministerul de Interne sau Ministerul Constructiilor, Transporturilor si Infrastructurii si membrii familiilor acestora, care sosesc din Austria, Franta, Germania, Grecia, Iran, Italia, Romania, Slovenia, Spania sau Elvetia trebuie sa se autoizoleze pentru o perioada de 28 de zile.

Membrii acreditati ai misiunilor diplomatice, ai organizatiilor internationale, ai misiunilor umanitare si pasagerii cu permisiune speciala eliberata de Ministerul Sanatatii, Ministerul Afacerilor Externe, Ministerul de Interne sau Ministerul Constructiilor, Transporturilor si Infrastructurii si membrii familiilor acestora, care sosesc din orice alta tara sunt obligati sa se autoizoleze pentru o perioada de 14 zile.

Vola.ro este permanent in legatura cu toate companiile aeriene, asa ca primim informatii actualizate despre situatia anularilor sau modificarilor de orar de zbor.

In cazul in care zborul tau sufera orice fel de modificari (anulare sau modificare orar de zbor) , procedura este urmatoarea:
  • Vei fi informat pe email ca zborul tau este anulat (prioritizam informarile in ordinea datei de plecare)
  • Vom face toate demersurile pentru a solicita companiei aeriene rambursarea biletelor emise
  • Dupa ce primim informatii despre optiunile de rambursare oferite de compania aeriana, te vom contacta pe email sau telefonic pentru a iti prezenta optiunile de rambursare (acest proces dureaza mai mult in aceasta perioada, aproximativ 30 de zile)
Vezi aici lista cu zborurile anulate in acest moment.
Este important sa stii ca avem un numar foarte mari de anulari de procesat si solicitari de anulare din partea clientilor nostri, motiv pentru care raspundem cu intarziere la email-uri.
Iti multumim pentru intelegere.