Precizari despre situatia rambursarii zborurilor Blue Air

Ca raspuns la intrebarile tale in legatura cu intarzierile generate de Blue Air in rambursarea zborurilor anulate si a comunicatului de presa aparut in 06.07.2020, iti facem urmatoarele precizari:

Ce am facut pana in acest moment?

In tot acest timp, Vola a fost in contact cu operatorii aerieni pentru a solicita rambursarea pretului biletelor clientilor nostri. Asa cum ti-am promis, noi am corespondat in mod continuu cu acestia si am facut presiuni asupra fiecarei companii aeriene pentru rambursarea sumelor aferente biletelor de avion. In cazul Blue Air, din cauza problemelor operationale ale companiei de transport, nu am obtinut pana la acest moment un orizont de timp in care ar putea sa ne dea un raspuns concret cu privire la aceste rambursari.

Din ce motive apar aceste intarzieri?

Dupa cum poate ai citit in presa, Blue Air a dat recent publicitatii informatii despre situatia lor actuala si planurile pe termen scurt. Astfel, am luat la cunostinta ca Blue Air a apelat la procedura de “concordat preventiv”, ca urmare a contextului global creat de pandemia COVID-19, cu scopul de a ajunge la un acord formal cu creditorii lor cu privire la plata datoriilor, in acest proces fiind incluse si datoriile catre partenerii si clientii directi ai Blue Air. 

Avem peste 7000 de clienti afectati de zborurile anulate operate de compania Blue Air si vom face tot ce ne sta in putinta pentru a grabi managementul Blue Air sa ne ofere o solutie de rambursare cat mai repede posibil.

Care sunt pasii urmatori?

Conform procedurii de concordat preventiv, Blue Air are obligatia de a ne comunica o propunere de rambursare in maximum 30 de zile. Imediat ce vom primi aceasta propunere, vom analiza daca este o optiune favorabila pentru clientii nostri si o vom comunica tuturor pe email. 

Chiar daca termenul de asteptare a fost, din pacate mare, si nici pana in acest moment nu avem o solutie din partea companiei aeriene, avem asigurari din partea lor ca fiecare dintre clientii Vola va primi o optiune de rambursare din partea Blue Air. 

Vom continua sa iti trimitem actualizari periodice si sa te tinem la curent cu orice informatii utile si relevante sau comunicari pe care le vom primi de la Blue Air.