Modificari si anulari de zboruri generate de Coronavirus

In aceasta perioada, companiile aeriene isi schimba constant politicile de zbor, iar unele dintre ele permit modificarea programului de zbor fara a percepe taxe suplimentare. Se achita doar diferenta de tarif fata de zborul achizitionat initial.

Daca ai rezervat un bilet de avion prin intermediul Vola.ro si vrei sa faci o modificare unui bilet deja existent, te rugam sa ne contactezi astfel:

Vom trata cu prioritate plecarile imediate, cazurile urgente si din urmatoarele 72 de ore. Pentru restul plecarilor, avem un timp de raspuns la email-uri de minimum 72 de ore.

Daca ai un zbor anulat din motive legate de Coronavirus, procedura este urmatoarea:

Vola.ro face toate demersurile pentru a solicita companiei aeriene rambursarea biletelor emise.

Dupa ce primim informatii despre optiunile de rambursare oferite de compania aeriana, te vom contacta pentru a iti prezenta optiunile de rambursare (acest proces poate dura, din pacate, mult timp in aceasta perioada).

Este important sa stii ca avem un numar foarte mari de anulari de procesat si solicitari de anulare din partea clientilor nostri, motiv pentru care raspundem cu intarziere la email-uri.

Vezi aici conditiile de modificare si anulare ale companiilor aeriene: https://blog.vola.ro/politici-anulare

Vezi aici zborurile anulate de companiile aeriene: https://blog.vola.ro/zboruri-anulate-coronavirus/