Olanda: restrictii de calatorie

Incepand cu data de 03.04.2020, persoanele care se intorc in Romania din Olanda vor intra in carantina institutionalizata timp de 14 zile, chiar daca sunt asimptomatice.

Incepand cu 05.04.2020, ora 23:00, toate zborurile din Olanda catre Romania si din Romania catre Olanda sunt suspendate timp de 14 zile, pana la data de 19.04.2020, cu posibilitatea ca perioada de anulare sa fie prelungita.

Pasagerii nu au voie sa intre in Olanda, cu urmatorele exceptii:
– Cetateni ai statelor membre SEE si ai Elvetiei si membrilor familiilor acestora.
– Cetateni britanici si membrilor familiilor acestora.
– Pasageri cu permis de sedere pe termen lung in statele membre SEE, Elvetia si Regatul Unit.
– Pasageri cu viza de sedere de lunga durata, inclusiv persoanelor cu permis de sedere temporara (Machtiging Voor Vooplopig Verblijf – MVV).
– Personal medical;
– Muncitori de frontiera;
– Transportul de bunuri;
– Diplomati;
– Personalul organizatiilor internationale si umanitare;
– Personalul militar;
– Pasagerii care calatoresc din cauza unei urgente de familie;
– Pasagerii care au nevoie de protectie internationala sau calatoresc din alte motive umanitare.

Vola.ro este permanent in legatura cu toate companiile aeriene, asa ca primim informatii actualizate despre situatia anularilor sau modificarilor de orar de zbor.
In cazul in care zborul tau sufera orice fel de modificari (anulare sau modificare orar de zbor) , procedura este urmatoarea:
  • Vei fi informat pe email ca zborul tau este anulat (prioritizam informarile in ordinea datei de plecare)
  • Vom face toate demersurile pentru a solicita companiei aeriene rambursarea biletelor emise
  • Dupa ce primim informatii despre optiunile de rambursare oferite de compania aeriana, te vom contacta pe email sau telefonic pentru a iti prezenta optiunile de rambursare (acest proces dureaza mai mult in aceasta perioada, aproximativ 30 de zile).

Vezi aici lista cu zborurile anulate in acest moment.

Este important sa stii ca avem un numar foarte mari de anulari de procesat si solicitari de anulare din partea clientilor nostri, motiv pentru care raspundem cu intarziere la email-uri.
Iti multumim pentru intelegere.