Malaezia: Restrictii de calatorie

Toate persoanele care se intorc in Romania din Malaezia vor intra in auto-izolare la domiciliu timp de 14 zile, chiar daca sunt asimptomatice.

Pasagerii nu au voie sa intre in Malaezia.

Masura nu se aplica pentru:
– Cetatenii malaezieni;
– Persoanelor cu domiciliu permanent in Malaezia;
– Pasagerilor cu pasaport diplomatic.

Cetatenii malaezieni si persoanele cu domiciliu in Malaezia trebuie sa fie intre in autoizolare timp de 14 zile.

Cetatenii chinezi, cu pasaport eliberat in Hubei, Zhejiang sau in provincia Jiangsu (Republica Populara Chineza) nu au voie sa intre in Malaezia.

Aceasta masura nu se aplica persoanelor care locuiesc in Malaezia.

Pasagerii care au fost in provinciile Hubei, Zhejiang sau Jiangsu (Republica Populara Chineza) in ultimele 14 zile nu au voie sa intre in Malaezia.

Aceasta masura nu se aplica cetatenilor malaezieni si persoanelor care locuiesc in Malaezia.

Persoanelor care au fost in Hokkaido (Japonia) in ultimele 14 zile nu li se permite sa tranziteze sau sa intre in Malaezia.

Aceasta masura nu se aplica cetatenilor malaezieni si persoanelor care au domiciliul permanent in Malaezia, detinatorilor de legitimatii sociale malaeziene si detinatorilor de permise de studenti pentru Malaezia.

Persoanele domiciliate in Malaezia si detinatorii de permise (permis de vizita sociala pe termen lung si permis de student) care au fost in Iran, Italia sau Coreea (Republica) in ultimele 14 zile, vor fi supusi unui control medical, de catre Ministerul Sanatatii (KKM), la intrarea in Malaezia.

Echipajele aeriene formate din cetateni chinezi, iranieni, italieni si coreeni vor fi supuse unui control medical, la sosirea in Malaezia.

Incepand cu data de 13 martie 2020:

  • Cetatenii Iranului, Italiei si Coreei (Republica) nu au voie sa intre in Malaezia.
  • Pasagerii care au fost in Iran, Italia sau Coreea (Republica) in ultimele 14 zile nu au voie sa intre in Malaezia.

Aceasta masura nu se aplica cetatenilor malaezieni si persoanelor care au domiciliul permanent in Malaezia, detinatorilor de legitimatii sociale malaeziene si detinatorilor de permise de studenti pentru Malaezia.

Vola.ro este permanent in legatura cu toate companiile aeriene, asa ca primim informatii actualizate despre situatia anularilor sau modificarilor de orar de zbor.
In cazul in care zborul tau sufera orice fel de modificari (anulare sau modificare orar de zbor) , procedura este urmatoarea:
  • Vei fi informat pe email ca zborul tau este anulat (prioritizam informarile in ordinea datei de plecare)
  • Vom face toate demersurile pentru a solicita companiei aeriene rambursarea biletelor emise
  • Dupa ce primim informatii despre optiunile de rambursare oferite de compania aeriana, te vom contacta pe email sau telefonic pentru a iti prezenta optiunile de rambursare (acest proces dureaza mai mult in aceasta perioada, aproximativ 30 de zile).
Este important sa stii ca avem un numar foarte mari de anulari de procesat si solicitari de anulare din partea clientilor nostri, motiv pentru care raspundem cu intarziere la email-uri.
Iti multumim pentru intelegere.