Luxemburg: Restrictii de calatorie

Toate persoanele care se intorc in Romania din Luxemburg vor intra in auto-izolare la domiciliu timp de 14 zile, chiar daca sunt asimptomatice.

Pasagerii nu au voie să intre în Luxemburg decât 17 aprilie 2020.
– Acest lucru nu se aplică cetățenilor luxemburghezi și membrilor familiei lor pentru a se întoarce acasă.
– Acest lucru nu se aplică cetățenilor Uniunii Europene, statelor membre Schengen și statelor asociate Schengen, pasagerilor din Regatul Unit și membrilor familiei lor pentru a se întoarce acasă.
– Acest lucru nu se aplică pasagerilor care au un statut de rezident pe termen lung în conformitate cu Directiva Europeană 2003/109 / CE privind rezidenții pe termen lung, precum și oricărei alte persoane care au un drept de ședere în conformitate cu directivele europene precum și legislația națională în Marele Ducat al Luxemburgului sau una dintre țările vecine.
– Acest lucru nu se aplică profesioniștilor din domeniul sănătății, cercetătorilor din domeniul sănătății și al personalului medical pentru vârstnici.
– Acest lucru nu se aplică lucrătorilor transfrontalieri.
– Acest lucru nu se aplică membrilor corpului diplomatic, personalului organizațiilor internaționale, armatei, personalului cooperării pentru dezvoltare și ajutorului umanitar, în timpul exercitării funcțiilor respective.
– Acest lucru nu se aplică pasagerilor care călătoresc pe uscat în țara de origine. Trebuie să aibă o dovadă a călătoriei înainte.
– Acest lucru nu se aplică pasagerilor care călătoresc din motive familiale urgente și justificate în mod corespunzător.
– Acest lucru nu se aplică pasagerilor care doresc să solicite protecție internațională sau subsidiară în Marele Ducat al Luxemburgului sau din alte motive umanitare.

Vola.ro este permanent in legatura cu toate companiile aeriene, asa ca primim informatii actualizate despre situatia anularilor sau modificarilor de orar de zbor.
In cazul in care zborul tau sufera orice fel de modificari (anulare sau modificare orar de zbor) , procedura este urmatoarea:
  • Vei fi informat pe email ca zborul tau este anulat (prioritizam informarile in ordinea datei de plecare)
  • Vom face toate demersurile pentru a solicita companiei aeriene rambursarea biletelor emise
  • Dupa ce primim informatii despre optiunile de rambursare oferite de compania aeriana, te vom contacta pe email sau telefonic pentru a iti prezenta optiunile de rambursare (acest proces dureaza mai mult in aceasta perioada, aproximativ 30 de zile).

Vezi aici lista cu zborurile anulate in acest moment.

Este important sa stii ca avem un numar foarte mari de anulari de procesat si solicitari de anulare din partea clientilor nostri, motiv pentru care raspundem cu intarziere la email-uri.
Iti multumim pentru intelegere.