Italia: Restrictii de calatorie

Persoanele care se intorc in Romania din Italia vor intra in carantina institutionalizata timp de 14 zile, chiar daca sunt asimptomatice.

Toate zborurile din Italia catre Romania si din Romania catre Italia au fost anulate pana la data de 20 Aprilie 2020, cu posibilitatea ca perioada de anulare sa fie prelungita. Cetatenii romani care vor sa plece din Italia nu pot sa paraseasca tara.

Este interzisa intrarea pe teritoriul Italiei incepand cu 22.03.2020. Masura nu se aplica pentru:

Pasagerii care calatoresc in scop de afaceri, din motive de sanatate, in caz de urgenta sau pasagerii care au domiciliul in Italia. Acestia au voie sa intre in Italia prin aeroporturi din regiunea Lombardiei si din provinciile Alessandria, Asti, Modena, Novara, Padova, Parma, Pesaro si Urbino, Piacenza, Reggio Emilia, Rimini, Treviso-Venetia, Verbano-Cusio-Ossola si Vercelli.
Ei trebuie sa informeze Departamentul Regional de Prevenire ca au sosit in Italia; si
– trebuie sa intre in auto-izolare timp de 14 zile, sub supraveghere medicala; si
– trebuie sa depuna o declaratie ca au intrat in Italia pentru cerinte de lucru dovedite, pentru maximum 72 de ore, cu posibilitatea de a prelungi in mod justificat durata cu 48 de ore.

Acestia trebuie sa completeze o declaratie pe propria raspundere si sa o inmaneze companiei aeriene inainte de sosirea in Italia.

Transportul feroviar si transportul rutier dinspre si catre Italia au fost, de asemenea, suspendate.

Pentru a fi la curent cu cele mai noi masuri luate de state in contextul raspandirii infectiei cu coronavirus, iti recomandam sa consulti cu regularitate website-ul Ministerului Afacerilor Externe (MAE).

Vola.ro este permanent in legatura cu toate companiile aeriene, asa ca primim informatii actualizate despre situatia anularilor sau modificarilor de orar de zbor.
In cazul in care zborul tau sufera orice fel de modificari (anulare sau modificare orar de zbor) , procedura este urmatoarea:
  • Vei fi informat pe email ca zborul tau este anulat (prioritizam informarile in ordinea datei de plecare)
  • Vom face toate demersurile pentru a solicita companiei aeriene rambursarea biletelor emise
  • Dupa ce primim informatii despre optiunile de rambursare oferite de compania aeriana, te vom contacta pe email sau telefonic pentru a iti prezenta optiunile de rambursare (acest proces dureaza mai mult in aceasta perioada, aproximativ 30 de zile).

Vezi aici lista cu zborurile anulate in acest moment.

Este important sa stii ca avem un numar foarte mari de anulari de procesat si solicitari de anulare din partea clientilor nostri, motiv pentru care raspundem cu intarziere la email-uri.
Iti multumim pentru intelegere.