Elvetia: restrictii de calatorie

Incepand cu data de 03.04.2020, persoanele care se intorc in Romania din Elvetia vor intra in carantina institutionalizata timp de 14 zile, chiar daca sunt asimptomatice.

1. Pasagerilor le este interzis sa intre in Elvetia. Masura nu se aplica:

– cetatenilor sau persoanelor cu domiciliu in Elvetia sau Liechtenstein.
– pasagerilor cu permis de transfer transfrontalier, cu viza tip C eliberata de Elvetia, in scopul „intalniri de afaceri”  ca specialisti in domeniul sanatatii sau „vizita oficiala” de mare importanta. Pasagerilor cu vize de tip D, emise de Elvetia sau care au un permis de sedere.
– pasagerilor care tranziteaza Elvetia pentru a ajunge intr-o alta tara in care li se permite sa intre.
– pasagerilor care au dreptul la libertatea de miscare si care au un motiv profesional pentru a intra in Elvetia, precum si o confirmare de inregistrare.
– pasagerilor care au o importanta deosebita ca specialisti in sectorul sanatatii.
– pasagerilor care calatoresc pe uscat catre tara de origine si care au domiciliul in Uniunea Europeana sau in spatiul Schengen. Trebuie sa aiba o dovada a calatoriei inainte.

2. Pasagerii pot ateriza numai la Basel (BSL), Geneva (GVA) sau Zurich (ZRH).

Pentru a fi la curent cu cele mai noi masuri luate de state in contextul raspandirii infectiei cu coronavirus, iti recomandam sa consulti cu regularitate website-ul Ministerului Afacerilor Externe (MAE).

Vola.ro este permanent in legatura cu toate companiile aeriene, asa ca primim informatii actualizate despre situatia anularilor sau modificarilor de orar de zbor.
In cazul in care zborul tau sufera orice fel de modificari (anulare sau modificare orar de zbor) , procedura este urmatoarea:
  • Vei fi informat pe email ca zborul tau este anulat (prioritizam informarile in ordinea datei de plecare)
  • Vom face toate demersurile pentru a solicita companiei aeriene rambursarea biletelor emise
  • Dupa ce primim informatii despre optiunile de rambursare oferite de compania aeriana, te vom contacta pe email sau telefonic pentru a iti prezenta optiunile de rambursare (acest proces dureaza mai mult in aceasta perioada, aproximativ 30 de zile).

Vezi aici lista cu zborurile anulate in acest moment.

Este important sa stii ca avem un numar foarte mari de anulari de procesat si solicitari de anulare din partea clientilor nostri, motiv pentru care raspundem cu intarziere la email-uri.
Iti multumim pentru intelegere.