Danemarca: Restrictii de calatorie

Incepand de duminica, 15 Martie 2020, ora 21.00, ora de intrare in Romania, pe cale aeriana sau rutiera, toate persoanele asimptomatice care vin din Danemarca vor fi nevoite sa se izoleze la domiciliu timp de 14 zile.

O inchidere a frontierei va fi in vigoare in Danemarca din 14 martie 2020 pana la 13 aprilie 2020.

Restrictia se aplica tuturor persoanelor care vor sa intre in Danemarca, cu urmatoarele exceptii:

– cetateni ai Danemarcei.

– locuitori ai Danemarcei.

– persoane care transporta marfuri.

Persoane care au unul dintre urmatoarele scopuri:

– viziteaza unui membru al familiei cu o boala in stadiu terminal;

– participa la o inmormantare;

– sunt chemate in instanta;

– isi exercita de vizita al unui minor;

– sunt tutore legal pentru un minor;

– urmeaza un tratament continuu;

– lucreaza in Danemarca – documentatie necesara;

– se afla in tranzit sau cu zboruri de legatura, care pot furniza/prezenta un bilet valabil pentru urmatoarea destinatie, valabil pentru zboruri externe;

Nu se aplica aceste restrictii nici pentru pasagerii care pot furniza documentatie pentru parcarea vehiculului pe aeroportul din Copenhaga si care au nevoie de vehicul pentru calatoria lor din Danemarca (de exemplu, catre Suedia).

Vola.ro este permanent in legatura cu toate companiile aeriene, asa ca primim informatii actualizate despre situatia anularilor sau modificarilor de orar de zbor.
In cazul in care zborul tau sufera orice fel de modificari (anulare sau modificare orar de zbor) , procedura este urmatoarea:
  • Vei fi informat pe email ca zborul tau este anulat (prioritizam informarile in ordinea datei de plecare)
  • Vom face toate demersurile pentru a solicita companiei aeriene rambursarea biletelor emise
  • Dupa ce primim informatii despre optiunile de rambursare oferite de compania aeriana, te vom contacta pe email sau telefonic pentru a iti prezenta optiunile de rambursare (acest proces dureaza mai mult in aceasta perioada, aproximativ 30 de zile).

Vezi aici lista cu zborurile anulate in acest moment.

Este important sa stii ca avem un numar foarte mari de anulari de procesat si solicitari de anulare din partea clientilor nostri, motiv pentru care raspundem cu intarziere la email-uri.
Iti multumim pentru intelegere.