Cipru: Restrictii de calatorie

Toate persoanele care se intorc in Romania din Cipru vor intra in auto-izolare la domiciliu timp de 14 zile, chiar daca sunt asimptomatice.

1. Pasagerii nu au voie să intre în Cipru.
– Acest lucru nu se aplică cetățenilor Ciprului și pasagerilor care locuiesc în Cipru.
– Acest lucru nu se aplică pasagerilor care lucrează în Cipru.
– Aceasta nu se aplică pasagerilor cu o autorizație specială eliberată de ministerul competent al Ciprului.
– Acest lucru nu se aplică pasagerilor care frecventează instituții de învățământ din Cipru.

2. Cetățenii și rezidenții Ciprului trebuie să aibă un certificat de sănătate care să indice că nu au COVID-19 eliberat în maximum 4 zile înainte de plecare. Vor fi pusi în carantină timp de 14 zile.

3. Pasagerii care lucrează în Cipru trebuie să dețină un certificat de sănătate care să indice că nu au COVID-19 eliberat în maximum 4 zile înainte de plecare. Vor fi pus în carantă timp de 14 zile.

4. Pasagerii care au o autorizație specială eliberată de ministerul competent al Ciprului sau urmează instituțiile de învățământ din Cipru, trebuie să aibă un certificat de sănătate care să ateste că nu sunt eliberați de COVID-19 eliberat în maximum 4 zile înainte de plecare. Vor fi pus în carantă timp de 14 zile.

Mai jos gasesti o lista cu zborurile anulate pe ruta Romania – Cipru/Cipru-Romania:

Cipru

Companie aeriana Rute anulate
Perioada de anulare
Ryanair Otopeni-Paphos/Paphos-Otopeni
18.03.2020- 25.03.2020
Blue Air Otopeni-Larnaca/Larnaca-Otopeni
15.03.2020 – 09.04.2020
Vola.ro este permanent in legatura cu toate companiile aeriene, asa ca primim informatii actualizate despre situatia anularilor sau modificarilor de orar de zbor.
In cazul in care zborul tau sufera orice fel de modificari (anulare sau modificare orar de zbor) , procedura este urmatoarea:
  • Vei fi informat pe email ca zborul tau este anulat (prioritizam informarile in ordinea datei de plecare)
  • Vom face toate demersurile pentru a solicita companiei aeriene rambursarea biletelor emise
  • Dupa ce primim informatii despre optiunile de rambursare oferite de compania aeriana, te vom contacta pe email sau telefonic pentru a iti prezenta optiunile de rambursare (acest proces dureaza mai mult in aceasta perioada, aproximativ 30 de zile).

Vezi aici lista cu zborurile anulate in acest moment.

Este important sa stii ca avem un numar foarte mari de anulari de procesat si solicitari de anulare din partea clientilor nostri, motiv pentru care raspundem cu intarziere la email-uri.
Iti multumim pentru intelegere.

 

Articolul precedentharta
Articolul următorMalaezia: Restrictii de calatorie