Belgia: restrictii de calatorie

Incepand cu data de 03.04.2020, persoanele care se intorc in Romania din Belgia vor intra in carantina institutionalizata timp de 14 zile, chiar daca sunt asimptomatice.

Aeroportul Charleroi/Brussels South este inchis in perioada 24 Martie 2020 (ora 23:59) – 05 Aprilie 2020.

Pasagerii nu au voie sa intre in Belgia.
-Acest lucru nu se aplica la sosirea din Austria, Bulgaria, Croația, Cipru, Cehia, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franța, Germania, Grecia, Ungaria, Islanda, Irlanda (Republica), Italia, Letonia, Lituania, Liechtenstein, Luxemburg, Malta, Olanda, Norvegia, Polonia, Portugalia, România, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Elveția sau Regatul Unit.
– Acest lucru nu se aplica cetatenilor statelor membre SEE si Elvetiei care se intorc acasa.
– Acest lucru nu se aplica pasagerilor cu pasaport britanic cu cetatenia „Cetatean britanic”, „Cetatean britanic al teritoriilor de peste mari” eliberat de Gibraltar si pasapoarte britanice cu un certificat de dreptul la dreptul de sedere eliberat de Regatul Unit, care se intoarce acasa.
– Acest lucru nu se aplica pasagerilor cu permis de sedere pe termen lung sau cu viza pe termen lung eliberata de statele membre SEE, Elvetia sau Regatul Unit.
– Acest lucru nu se aplica pentru:
– membrii de familie ai cetatenilor statelor membre SEE, Elvetiei si ai cetatenilor britanici;
– diplomati;
– personalul organizatiilor internationale si umanitare;
– lucratori de ajutor umanitar;
– personalul militar.

2. Zborurile de pasageri pot opera numai intre orele 7:00 si 21:00.
– Acest lucru nu se aplica zborurilor umanitare, zborurilor de repatriere si zborurilor Natiunilor Unite.
3. Belgia pune in aplicare controale la frontiera.

Pentru a fi la curent cu cele mai noi masuri luate de state in contextul raspandirii infectiei cu coronavirus, iti recomandam sa consulti cu regularitate website-ul Ministerului Afacerilor Externe (MAE).

Vola.ro este permanent in legatura cu toate companiile aeriene, asa ca primim informatii actualizate despre situatia anularilor sau modificarilor de orar de zbor.
In cazul in care zborul tau sufera orice fel de modificari (anulare sau modificare orar de zbor) , procedura este urmatoarea:
  • Vei fi informat pe email ca zborul tau este anulat (prioritizam informarile in ordinea datei de plecare)
  • Vom face toate demersurile pentru a solicita companiei aeriene rambursarea biletelor emise
  • Dupa ce primim informatii despre optiunile de rambursare oferite de compania aeriana, te vom contacta pe email sau telefonic pentru a iti prezenta optiunile de rambursare (acest proces dureaza mai mult in aceasta perioada, aproximativ 30 de zile).

Vezi aici lista cu zborurile anulate in acest moment.

Este important sa stii ca avem un numar foarte mari de anulari de procesat si solicitari de anulare din partea clientilor nostri, motiv pentru care raspundem cu intarziere la email-uri.
Iti multumim pentru intelegere.