Australia: Restrictii de calatorie

Toate persoanele care se intorc in Romania din Australia vor intra in auto-izolare la domiciliu timp de 14 zile, chiar daca sunt asimptomatice.

1. Pasagerii nu au voie să tranziteze sau să intre în Australia.
– Acest lucru nu se aplică cetățenilor din Australia.
– Acest lucru nu se aplică membrilor familiei imediate ai cetățenilor Australiei.
– Acest lucru nu se aplică rezidenților permanenți din Australia și membrilor familiei lor imediate.
– Acest lucru nu se aplică cetățenilor din Noua Zeelandă cu domiciliul în Australia.
– Acest lucru nu se aplică echipajului aerian.
– Acest lucru nu se aplică diplomaților acreditați în Australia și care locuiesc în prezent în Australia și membrilor familiei lor imediate.
– Acest lucru nu se aplică resortisanților din Cook Isl., Fiji, Polinezia Franceză, Kiribati, Marshall Isl., Micronezia (Statele Federatate), Nauru, Noua Caledonie, Noua Zeelandă, Niue, Palau, Papua Noua Guinee, Samoa (americană), Solomon Isl., Tonga, Tuvalu și Vanuatu când tranzitează Australia prin țara de origine.

2. Toți pasagerii trebuie să se auto-izoleze pentru o perioadă de 14 zile la prima lor locație de sosire în Australia. Dacă durata șederii lor este mai mică de 14 zile, ei trebuie să se auto-izoleze pe întreaga durată a șederii.
Acest lucru nu se aplică echipajului aerian cu echipament individual de protecție adecvat.

Vola.ro este permanent in legatura cu toate companiile aeriene, asa ca primim informatii actualizate despre situatia anularilor sau modificarilor de orar de zbor.
In cazul in care zborul tau sufera orice fel de modificari (anulare sau modificare orar de zbor) , procedura este urmatoarea:
  • Vei fi informat pe email ca zborul tau este anulat (prioritizam informarile in ordinea datei de plecare)
  • Vom face toate demersurile pentru a solicita companiei aeriene rambursarea biletelor emise
  • Dupa ce primim informatii despre optiunile de rambursare oferite de compania aeriana, te vom contacta pe email sau telefonic pentru a iti prezenta optiunile de rambursare (acest proces dureaza mai mult in aceasta perioada, aproximativ 30 de zile)
Este important sa stii ca avem un numar foarte mari de anulari de procesat si solicitari de anulare din partea clientilor nostri, motiv pentru care raspundem cu intarziere la email-uri.
Iti multumim pentru intelegere.